sobota, marca 09, 2013

Od Lady Quest # 5

Jak tylko dowiedziałam się, że trzeba ratować rannego smoka, od razu chciałam mu pomóc. Wiedziałam dobrze, że trzeba było szukać ziół w wodzie, ogniu, ziemi lub powietrzu. Postanowiłam zająć się szukaniem ziół w powietrzu. Mam moc władania wiatrem północy, więc było to zadanie dla mnie. Kazałam wiatrowi przylecieć do mnie. Kiedy byłam u dziadka, mówił mi trochę o tych ziołach i gdzie mogę je znaleźć: żeby znaleźć je w wietrze, trzeba wywołać najpierw tornado. (Ostatnio okazało się, że potrafię jednym ruchem łapy to zrobić.) Potem należy sprowadzić bryzę, a następnie któryś z czterech wiatrów: północy, południa, zachodu lub wschodu. Na samym końcu któryś z pustynnych: harmattan lub samum (wybrałam harmattan). Kiedy wszystkie wiatry "zleciały się" powiedziałam, że wszystkie muszą się ze sobą połączyć. Weszłam do "serca tornada", (to jedyne bezpieczne miejsce, znajdujące się w samym środku), a gdy wiatry zrobiły to, o co prosiłam, pojawiło się światło. Ujrzałam przed sobą Anielskie Zioła. Podziękowałam wiatrom za pomoc i pobiegłam do Rutiny. Dałam jej zioła i wróciłam do jaskini.
A tak wyglądały zioła:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.