niedziela, marca 10, 2013

Od Rainbow



 Pewnego dnia bardzo nudziło mi się w norze. Postanowiłam poszukać jakieś inne szczeniaki, żeby się z nimi pobawić. Poszłam na łąke i zauważyłam tam inne szczeniaki. To byli: Karis, SwetelBel, Kieł i WitchenNight. Podeszłam do nich i przywiatałam się z nimi.
 - Cześć, jestem Rainbow. Mogę sie przyłączyć do zabawy?
 - Cześć, jestem SwetelBel, a to moje rodzeństwo; siostra Karis i bracia: Kieł i WitchenNight. Oczywiście, że możesz się dołączyć. Im więcej osób tym lepiej. Właśnie gramy w berka. 
 <Dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.