sobota, marca 23, 2013

Od Grace

Dziasiaj mija rocznica moja i Silver'a. Silver'a przez cały dzień nie było w norze. Wyszedł rano i jeszcze nie wrócił. A ja chciałam dać mu coś wyjątkowego, więc cały czas myślałam, co... Wreszcie przypomniało mi się, że nie dawno mówił mi, że zawsze marzył o tym, żeby pojechać nad morze. Więc postanowiłam, że dam mu coś co by mu przypominało o morzu, szumie fal i gorącym piasku... Postanowiłam dać mu miuszelkę. Ale ja też nigdy nie byłam nad morzem... I w tej chwili przypomniało mi się , że ciocia kiedyś mi taką przywiozła. Zaczęłam jej szukać i... po kilku godzinach wreszcie ją znalazłam! Gdy zbliżał się wieczór Silver wreszcie wrócił do nory i zabrał mnie na kolację... było tak romantycznie... Potem poszliśmy nad Magiczny Wodospad i tam daliśmy sobie prezenty. Strasznie uciaszyłam się, że spodobał mu się przezent, który mu dałam. Ja też dostałam cudny naszyjnik... Potem pocałował mnie i patrzyliśmy w gwiazdy i zauważyliśmy spadającą gwiazdę... Wieczór był wspaniały...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.