poniedziałek, lutego 04, 2013

od Thery cd Ishtar

mama wyskoczyła mi z rodzeństwem!ogl nie byłam ich prawdziwym dzieckiem ni nie miałam nic do tego ale fajnie byłoby mieć rodzeństwo!np jedną siotre! albo nie! brata! tak brata! na dodatek badziej by basior pasował na alphę niż samotna wadera...niechodzi mi o mnie ale jakbym miała siostrę...ale to zalęeży od genów obojga rodziców heh..ja nie mam nic dogadania - uśmiechnełam sie w głebi duszy
- Thero? -powiedziała mama
- tak? zamyśliłam sie trochę..
- i co?
- no fajnie byłoby mieć rodzeństwo..mogłabym zrobić mu albo jej alo obojgom pokój, dzieki moim darą,jakbyście chcieli - uśmiechnełam sie..ale widziałam starsZnie zasmuconą twarz mamy - mamo co sie stalo. dlaczego tata siedzi u Blue i... - przymlkłam na chwili - i..jest tam..na drinku - chiałam ująć to dyskretniej

<mamo??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.