sobota, lutego 09, 2013

Od Nutella "nowe znajomości"

poraz ósmy jestem w nowej watasze, dlatego że wylatywałam z nich bo zawsze brałam wszysztkie błedy innychwilków na siebie, to był błąd,tego mój brat mnie nie uczył,miałam nadzieje że z tej mnie nie wyrzucą,gdy szłam do nory napotkałam jedną wadere
- witaj! jesteś nowa? ja nazywam sie Aqua - powiedziała z uśmiechem
- hej,jestem Nutella. - odzwzajemniłam uśmiech,i  ruzyłam z miejsca
- a ty gdzie? - zdziwiła sie Aqua
- nie lubie stać w miejscu 
- aha,spoksik,jakie mas moce?
- e?
- sorki..nie mam o co zapytać - powiedziała szybko
-aaa dobra...a ty jakie masz? - zapytałam żeby uniknąć odpowiedzi
- kontrolowanie wody, uwodzicielskie wycie hehe i zmiana kszałtów.. - po chwili dodała - i tarcza chroniąca pzed mocami innuch wilków - zapadła cisza i Aquabpo chwili dodała

< co dodałaś Aqua?sorki że tak malo..pomysłownnie mam ^^>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.