sobota, lutego 02, 2013

Od Alexis "Wiara"

Szukałam fajnej watahy w okolicy. Jedna była naprawdę interesująca. "Wataha błękitnego wodospadu". Postanowiłam do niej dołączyć. Poszłam do Ishtar pytając jej czy mogę dołączyć do watahy.
- Pewnie - odpowiedziała - A teraz idź. Wilki w twoim wieku zorganizowały spotkanie
- Ok, dzięki Ishtar
Pobiegłam do nich. Czy są fajne? Miłe? Wpadłam gdzieś tak w środku imprezy.
- Siema ludziska! Jak tam u was?
- A ty kim właściwie jesteś? - Zapytali wszyscy oprócz Mojej kuzynki.
- To moja kuzynka -odezwała się Aqua
- Bingo. Jestem Alexis. Dla przyjaciół Alex. Albo Lexie... Jak chcecie. Ale wolę Alex.
- A ja Lexi - odezwała się Aqua. Czemu ona mi zawsze robi na złość?
Zignorowałam ją i poszłam po piwo. Od razu wzięłam wielkiego łyka. Przyszedł czas na całowanie. Najpierw Thera pocałowała Sou, potem Elien Akira i teraz był czas na Aquę. Nie mogła się zdecydować.
- Ok, zostały tylko 2 basiory. Pozwól że pomogę Ci się zdecydować - podeszłam do Blacka którego obserwowałam cały wieczór. Wydawał się być spoko. Pocałowałam go. Czułam że spawia mu to przyjemność. Spojrzałam na Aquę.
- Idź. Wiem że Ci się podoba - powiedziałam. Podeszła do niego a wszyscy krzyczeli:
- Całuj, całuj, całuj!!!

<No i jak Aqua? Pocałujesz Howla? Ps. Aqua to nie mój wilk, ale jak napisała mi wiadomość na hwr i chce mieć kuzynkę niech ma. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.