sobota, lutego 02, 2013

Od Ishtar

Weź się tak nie złość. Oni jeszcze nie mają do mnie zaufania.. :D Z czasem napiszą ;)Chyba...

Do wszystkich wilków: Ja nie gryzę. Nie gryzę bez powodu ;) Pisać śmiało ;) Bo jak na razie gg i poczta hwr są czyste...
Miłego wieczoru życzy Ishtar
Ps: Jeśli chcesz to skypa też Ci podam. Mam powtórzyć gg? 46153175. I nie martwcie się że mnie nie znacie. Ja Rayana też osobiście nie znam, tylko przez skypa. To żenujące ale nawet nie wiem jak wygląda... Masakra, nie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.