sobota, marca 02, 2013

Quest # 4

No cóż... Mało brakowało a wasz admin (który w poniższym poście przeprasza) rozwaliłby mi questa... heh... ale mniejsza z tym, zaczynajmy.
Od Rutiny

Ishtar była chora. Potrzebowałam składników żeby ją wyleczyć... Z dziesięciu miałam tylko cztery.... Brakowało mi aż sześciu:
- tęczowego kwiatu brzoskwini
- buteleczki wody z lasu duchów
- rubinu z opuszczonej kopalni niedaleko wodospadu
- miodu od królowej elfów
- kropli krwi Marvarra
- pióra anioła
Postanowiłam poprosić wilki o pomoc.

Jeśli chcecie wziąć udział w queście należy napisać opowiadanie jak zdobyliście dany składnik i załączyć jego zdjęcie. A, i w temacie wiadomości napiszcie Quest #  4. I jeden wilk przynosi JEDEN składnik, nie więcej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.