wtorek, marca 19, 2013

Od Valixy cd Darkness


-bardzo mało mówisz
-tak a co?
-nic nic nie przeszkadza mi to tylko się pytam
-aha
-doszliśmy do lasu
-widze Valixy
-wtopa...uch..
-he he-zaśmiał się Darkness
-no prosze umiesz się śmiać hmm
-może-powiedział Darkness nieco dziwnym tonem
-aaaa-Darkness złapał mnie za łape i schowaliśmy się za krzaki
-ciiiiii.......-wyszeptał Darkness
-ale czemu-szepnełam patrząc na niego z zauroczeniem w oczach
-patrz-i nagle moim oczom ukazał się jednorożec był piękny tak wyglądał


-kto to?-sytałam
-jednorożec
-tyle to i ja wiem jak się nazywa?
-nazywa się...........

<Darkness jak się nazywa? i dodasz coś?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.