wtorek, marca 19, 2013

Od Darknessa cd. Valixy

- Nazywa się Sergio... Widziałem go kiedyś...Jest bardzo płochliwy, uważaj - powiedziałem
- Dobrze..
Obserwowaliśmy Sergia aż się ściemniło.
- Odprowadzić Cię? - zapytałem
- Jeśli chcesz...
<Po drodze<
Rozmawialiśmy trochę. W pewnym momencie wyrwało mi się;
- Bo widzisz... Ja lubię ciemność. Bo jestem...
- Wilkiem ciemności? - zapytała
- Mroku.
- Aaach... - byliśmy już pod jej norą
- Wiesz, ja chyba muszę już iść - powiedziałem
- Zaczekaj... Ma pytanie
- Tak? - zapytałem.

<Valixy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.