piątek, marca 01, 2013

Od Spirits'a cd Zen'a

- Pewnie że się pobawimy...to znaczy ja się pobawię a ty Ellie?
- no możemy...
- no to chodźmy może po resztę szczeniąt które widziałam na strumykiem co? - zapytała Zen'a
- pewnie

* nad strumykiem *

- Witajcie...jestem Zen'a, a to - przerwałem Zen'ie
- Jestem Spirits a to moja siostra Elizabeth 
- ale wszyscy mówią mi Ellie - przerwała mi
- o hej...jestem Mira...to jest moja siostra Elektra
- siemcia - przywitała się waderka
- a to jest nasz brat Picallo
- siem - powiedział wyluzowany basior
- cześć

<dokończy ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.