piątek, marca 01, 2013

Od Haru cd Bubonic

 * w kopalni * 
- Uważaj! - krzyknąłem do wadery która nie widziała nadlatujących zjaw! - uciekajmy! - krzyknąłem i obaj pobiegliśmy do wyjścia z kopalni!- Bubonic'a! uważaj! - wadera odwróciła się gwałtownie, widząc przede mną ogromną dziurę
- skacz!
- co?! - gwałtownie podniosłem w jej stronę łeb
- no chodź, nie martw się uda się nam! -i miła racje , udało! Biegliśmy ile sił w łapach...w końcu usiadliśmy na wielkim wzgórzu
- uf....było gorąco - powiedziałem
- no racja...ale była niezła zabawa co?
- pewnie...pewnie...dawno się tak nie bawiłem haha - po chwili Nica zapytała mnie

<tak?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.