czwartek, marca 21, 2013

Od Shiru cd. Sweet





- Tak właśnie może się jutro gdzieś przejdziemy?

- Okej, pa
- pa
Wszedłem do swojej nory. Zacząłem się rozpakowywać. Nie miałem dużo rzeczy. Jedynie mały medalion, który mi dali przed śmiercią. Poszedłem spać. Coś mi grało w głowie. Jedna pieśń grała mi w głowie przez całą noc. Gdy się obudziłem nie pamiętałem ani jednego słowa pieśni. Wziąłem coś dla Sweet i wyszedłem z domu. Pobiegłem do umówionego miejsca. Wręczyłem Sweet kwiatek:

 
 - To dla ciebie ten kwiatek, jesteś tak piękna jak ten kwiat
- Dzięki Shiru
- Przejdziemy się gdzieś ?
- Tak, może nad wodospad ?
- Tak
Gdy doszliśmy nad wodospad zaczęliśmy się bawić jak dzieci. W końcu Sweet zapytała:

<Sweet?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.