niedziela, marca 03, 2013

Od Rutinu cd Silver

Dziś przyszli do mnie Silver i Grace przyszli do mnie z pytaniem czy wadera jest w ciąży.Po zbadaniu jej powiedziałam dobrą nowinę:
- Tak Grace!Jesteś w ciąży!
- Naprawdę? - wadera była strasznie ucieszona - a wiesz ile ich będzie?
- będzie jedno szczenię
- a jaka płeć? - dopytywał się Silver
- To będzie mała wadera.Ale jeszcze do końca nie jestem pewna czy to będzie wadera.Jest jeszcze za wcześnie na odgadnięcie płci dziecka ale przyjdź do mnie jutro Grace
- dobrze - uśmiechnęła się i zaczeła kierować się z Silverem w stronę wyjścia
- a, i urodzisz za trzy dni!
- to cudownie! do widzenia Rutino - powiedzieli równo
- cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.