wtorek, marca 05, 2013

Od Macka cd. Thery


- prawda - po chwili wpadliśmy na jakiegoś młodego nieznanego mi basiora
-cześć jak się nazywasz?
-Nazywam się Mack......nie przeszkadzam??
-nie-powiedziała Thera
-właśnie chciałem się cie.............
-dokończ-odparła Thera
-nie to ni takiego...to...ja....yyyyyyy-No i akurat odebrało mi mowe byłem tak zawstydzony że omało się nie spaliłem ze wstydu co za obciach jestem do niczego
-to idziemy Thera?-zapytał Sou
-Thera....ja....yyyyyyy.....chciałem się ciebie spytać czy dobrze się czujesz i eeeeeee...no ja yyyyyyyyy-Jedyne co to się ośmieszyłem i zaraz zrobiłem się cały czerwony
-To dobrze..yyyyyyyyyy...się czujesz?co?

<Thera dokończysz??>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.