piątek, marca 22, 2013

Od Likaji Quest # 6


zadanie: odszukanie miejsca w którym są przetrzymywane szczenięta

- Jak odszukać szczeniaki? - zapytałam sama siebie.
Ptaki mi nie pomogą. Zaraz, zaraz węże. Lara mnie uczyła o wężach, wyczuwają ciepło ciała. Szybko użyłam mocy węży pustynnych. Jakby oślepłam widziałam termowizyjnie. Zaczęłam iść w stronę stronę lasu. Po chwili z drzewa usłyszałam głos.
- Czego szukasz? - odwróciłam się i zobaczyłam Toralei
- A to ty szukam miejsca gdzie są porwane wilki
- Aha przykro mi nie widziałam ich - powiedziała kotka
- Dzięki ci i tak
Szłam dalej w stronę lasu. W pewnej chwili zobaczyłam czerwony kolor. To ciepło ciała. Wyłączyłam termowizje. Zobaczyłam wejście do opuszczonej kopalni. Jeszcze przez chwilę węszyłam sprawdzając czy tam na pewno są jakieś wilki nasze. Były tam teraz wiedziałam to na 100%. Pobiegłam powiedzieć reszcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.