niedziela, marca 03, 2013

Od Likaji "Czy będziemy razem?"

Postanowiłam zaprosić Blacka na kolacje. Odszukałam Blacka i poprosiłam go, żeby przyszedł do mnie na kolacje. Po chwili namysłu odpowiedział:
- Dobrze przyjdę
I poszedł. Przeszedł około 19. Jeszcze gotowałam w piecu sarnę. Zaprosiłam go do stołu zrobionego z paru desek i krzeseł z kamieni. Po paru minutach sarna była gotowa. Po kolacji poszliśmy odpocząć przy kominku. Przyniosłam jeszcze ciastka takie jaki były na walentynki. Były jeszcze ciepłe, gdy je niosłam, a do tego trochę krowiego mleka. Bawiliśmy się bardzo dobrze. W końcu Black powiedział, że powinien już iść. Odprowadziłam go do nory. Pożegnałam się i poszłam do domu, gdy wróciłam zapytał się mnie:
- Nadal go kochasz, prawda?
- Tak, ale nie wiem czy będziemy razem.
- Na razie chodźmy spać
Od razu położyliśmy się spać. Nic nas nie mogło obudzić.

<Chcesz coś dodać Black?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.