niedziela, marca 24, 2013

Od Lady Quest # 6

zadanie: zabić samicę alfa drugiej watahy


Dostałam za zadanie zabicie samicy alpha z wrogiej watahy. Brat pomógł mi przygotować plan jak to zrobić. A ostatnio odkryłam, że potrafię wywołać tornado :) . Poszłam na ich tereny, ale żeby nikt mnie nie zauważył, musiałam użyć jednej z moich mocy - niewidzialności. Przeszłam obok strażników, minęłam ich nory... Zatrzymałam się przy wodopoju, a tam... siedziała <samica>alpha. Podeszłam od tyłu i... toczyłam z nią walkę... W końcu upadła na ziemię i byłam przekonana, że już nie żyje, więc zaczęłam odchodzić w stronę WBW. Byłam już widzialna, bo nie było mi to już potrzebne. I nagle coś mnie chwyciło... To była ona! Okazało się, że na chwilę straciła przytomność... Znów toczyła się walka... Nagle przybiegło 2 basiorów, żeby jej pomóc. Więc znowu byłam niewidzialna... Najpierw zabiłam jednego, potem chciałam zająć się drugim, ale uciekł... Potem musiałam dokończyć robotę...
- Już nie żyje... - powiedziałam do siebie w myślach i odeszłam w stronę mojej nory... Ale to jeszcze nie był koniec. Cała wataha (nasi wrogowie) chcieli mnie zabić, bo zabiłam ich alphę... Wtedy wywołałam tornado, a wilki uciekły w popłochu... A ja, wróciłam do nory ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.