środa, marca 20, 2013

Od Jacob'a "Jak się tutaj znalazłem?"


Hmmm.... Więc tak; przez długi czas próbowałem odnaleźć moją siostrę - Lady. Dlaczego? Byliśmy jeszcze szczeniakami...Pewnego dnia na naszą watahę (do której należeliśmy jak byliśmy mali <tam się wychowaliśmy>) napadli nasi najwięksi wrodzy. Nasi rodzice zginęli, ponieważ bronili nas i całej watahy. Wróciłem do nory, a tam leżał album ze zdjęciami. Wziąłem go do łapki. Ale nie mogliśmy my tu zostać. Wrogowie zbliżali się... Byli coraz bliżej. Ja i Lady bardzo się przestraszyliśmy i uciekliśmy do lasu, w którym Lady się zgubiła i nie potrafiłem jej znaleść... Jednak dzisiaj dołączyłem do tej watahy i co lepsze znalazłem moją ukochaną siostrzyczkę... Tylko, że ona jeszcze o tym nie wie... nie widziałem jej jeszcze... Pójdę do niej i przywitam się z nią. Nie ma chwili do stracenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.