środa, marca 20, 2013

Od Ellie cd. Picalla

- To dobrze że mówisz prawdę - ucieszyłam się - ale widzisz... Jeszcze... tak w sumie to nie jesteśmy dorośli. Dam sobie łapę odciąć że niedługo znowu zmienię wygląd. Zawsze możemy iść do stylistki... Wiem że basiory nie znoszą zakupów i tym podobnych, ale przejdziemy się do stylistki. Powiesz jej co Ci nie pasuje w moim wyglądzie a ona to zmieni - widząc jego minę od razu zachciało mi się śmiać - Ja żartowałam... A tak naprawdę to gdzie chciałbyś iść? - zapytałam
- A masz może jakiś pomysł?
- No... Widziałam niedaleko takie fajne lodowisko... W sumie jest wiosna, ale jakoś nie narzekam na upały... Może jeszcze jest?
- To chodźmy zobaczyć

*nad lodowiskiem*


- Widzisz? Jeszcze jest.
Od razu zaczęliśmy się się przewracać, jak tylko weszliśmy na lód.

< Może coś dodasz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.