środa, marca 20, 2013

Od Darknessa cd. Valixy

Zostawiłem Valixy w jej norze a sam poszedłem na spacer. 
Zastanawiam się czy to jest ta wadera, czy może tylko mi się wdaje. Może to tylko złudzenie... niepotrzebnie się oszukuję. Ona jest urocza, a ja? Taki zamknięty w sobie samotnik. Nawet jej za dobrze nie znam... Jest pierwszą osobą której potrafiłem zaufać po tak krótkiej znajomości... Ale zapytam ją o to. Jutro. Mieliśmy się spotkać... Przyszykuję coś niesamowitego... Wiem! - moje rozmyślania przerwała burza. W sumie była jeszcze daleko, ale kto wie... Może następny piorun uderzy we mnie? Byłem niedaleko nory Valixy. Zacząłem się zastanawiać.. I podjąłem decyzję.
<przed norą Valixy<

Wadera widząc że ktoś wchodzi do jej nory zaczęła warczeć.
- Spokojnie, to ja - powiedziałem - mogę u Ciebie przenocować? Na dworze jest taka burza...

<Valixy?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.