piątek, marca 01, 2013

Od Zen cd Spirits

Byłam nowa więc postanowiłam zapoznać kogoś...słyszałam o dzieciach alph który miał tyle samo lat ile ja.wiec postanowiłam się z nimi spotkać. Znalazłam ich koło nory alph
- Witajcie,jestem Zen(Zejn) a wy?
- ja jestem Spirits - powiedział biało-niebieski basiorek
- a ja Elizabeth, ale mów mi Ellie - podeszła do mnie sympatyczna waderka
- Co z waszą mamą? - spojrzałam się  leżącą na posłaniu w swojej norze alphę Ishtar
- źle się czuje..ale Rutina szykuje antybiotyk dla nie
- to świetnie!yy...macie ochotę się pobawić?

< Ellie? Spirits? pobawicie sie ze mną?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.