piątek, marca 22, 2013

Od Valixy cd Darkness i "porwanie"


- Tak! Darkness ja też cie kocham-i pocałowałam basiora
poszliśmy na krótki spacer i podszedł do nas jakiś wilk i niespodziewanie uderzył mnie w głowę i słyszałam tylko -Valixy kochanie halo - i zemdlałam obudziłam się w jakiejś kopalni było tam moje rodzeństwo i wszystkie niby "szczeniaki"
- Uchhhhh gdzie jestem
- jesteśmy w jakiejś kopalni - powiedziała Mira
- co!!!
- jesteśmy w jakiejś kopalni - powtórzyła
- nie martw się wyjdziemy - powiedział Mack
- nie martw się wyjdziemy - powiedział Picallo
- zamknij się gnido - krzyknął Mack
- sam jesteś gnida
- hej przestańcie musimy stąd jakoś wyjść - wrzasnełam
- Valixy jak się tu znalazłaś?-powiedziała Elli
- Hmm byłam na super randce z Darknessem powiedział że mnie kocha i jesteśmy razem dostałam pierścionek i naszyjnik
- piękne - powiedziała Elli
- dobra teraz jak się stąd wydostać Elli

<Elli jak się wydostaniemy>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.