sobota, marca 23, 2013

Od Ramona

Gdy rozmawiałem z Kirą o sprawach watahy wbiegła Whitepink i Mack taranując nas
- Gonisz - krzyknęła Whitepink i uciekła
- I tak cię złapię - krzykną Mack i pobiegł za nią
- Młode wilczki ! Zawsze takie rozbrykane , lecz Kira czy myślisz że ...
- Nie , przecież Mack ma partnerkę
- Ale na to wygląda , później Go spytam , a co do watahy... to możemy o tym pogadać później - uśmiechnąłem się. Miło mi się tak rozmawiało z Kirą... Szkoda tylko że mi dzieciaki przerwały - już się robi późno, chodźmy spać - zaproponowałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.