sobota, marca 09, 2013

Od Lady

Dowiedziałam się od Grace, że do naszej watahy doszedł jeszcze jeden wilk-Kanzas. Lubię zawierać nowe znajomości, więc postanowiłam przywitać waderę w watasze. Poszłam w stronę jej nory, a ona właśnie z niej wychodziła.
- Cześć - przywitałam, się z wilkiem - Ty pewnie jesteś Kanzas?
- Hej, tak to ja, a Ty jesteś...?
- Jestem Lady. Wybierasz się gdzieś?
- W sumie to nie... tak tylko wyszłam na spacer...
- A może chciałabyś się przejść? Oprowadzę Cię po watasze - powiedziałam zwracając się do wadery z uśmiechem.


< Kanzas, to co idziemy ? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.