czwartek, marca 21, 2013

Od Darknessa cd. Valixy

- Valixy... jesteś wspaniałą waderą, ja... Bardzo się starałem żeby to wszystko wyszło jak najlepiej... Jesteś jedną z niewielu wilczyc które po prostu.... ot tak, wiem że są dla mnie ważne. Widzę że znalazłaś pierścionek - popatrzyłem na nią z uśmiechem - Mam coś jeszcze. Powinno do niego pasować....  
 
założyłem wisiorek na szyję zdziwionej wadery, i powiedziałem 
- Valixy... ja po prostu muszę Ci to powiedzieć... ja Cię kocham...  - powiedziałem, uklęknąłem na kolana i wręczając Valixy bukiet polnych kwiatów powiedziałem - Ale nie wiem czy Ty mnie też. I chciałbym żebyś była moją partnerką. Na zawsze. 

<Valixy? Zgodzisz się?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.