piątek, marca 08, 2013

Od Charli "Dorosłam"

Wczoraj powiedziałam mamie i tacie że chciałabym być już dorosła bo dla mnie niezbyt fajnie być szczeniakiem ,no i wyszło tak że mama i tata złożyli się na eliksir dorastania dla mnie bardzo się ucieszyłam ,to znaczy długo ich męczyłam prośbami o eliksir no ale w końcu ich ubłagałam cała ja już taka jestem gdy rodzice tylko poszli kupić ten eliksir ja w tym czasie wykorzystałam ten czas na zabawe ze szczeniakami było fajnie ale teraz jest jeszcze lepiej jestem nastolatką
i tak właśnie wyglądam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.