piątek, czerwca 21, 2013

Witajcie moi mili!

Ishtar wraca z Tropików/Berlina <XD>

A oto i jestem! Wróciłam z mej wycieczki. (Pisałam "na marginesie" z lewej że jadę, choć trwała ona 5 dni a nie 4 ;
) wszystko przez autokary<patrz dzień 4>I już opisuję co się działo. PS - Brakowało mi Wassss!!!
Dzień pierwszy
Podróż do Słupska
Spacer do Frankfurtu (Fajfujtu XDD)
Kolacja w hotelu
Próba zaśnięcia
Rozmowy mojej koleżanki ze swym chłopakiem (do 00.0, nie dało się spać)
Wreszcie udało się zasnąć
Dzień drugi
Jedziemy do Berlina
Oglądamy zabytki (widziałam przy okazji jak budują zagrodę dla Obamy ^^)
Wieczorem w Tropical Island, 2 baseny, YEAH!
Widzenie (ja widziałam 5-centymetrowe karaluchy!!!)
Niespanko do prawie rana, bo w końcu pani wygnała nas od chłopaków i musieliśmy wrócić do namiotu :(
Dzień trzeci
Pobudka kiedy ciągle chce mi się spać
Znowu basen
Zjeżdżalnie (drobne oszustwo i wejście za darmo ^^)
Sztuczna plaża
Jedziemy do Hotel-Motel
Horrory do wieczora (pani wykopała nam z pokoju 2 dziewczyny, więc zostałyśmy we dwie)
Jakoś się udało zasnąć
Dzień czwarty
Obudziłam się tuż przed śniadaniem (ale fart ;))
Po śniadaniiu pakujemy się i odjazd
Po drodze oglądamy zabytki w Poznaniu
Autokar się z tyłu dymi, tzn. wycieka płyn chłodniczy, nauczycielki panikują a my odchodzimy tak daleko od autokaru jak się da czekając 2 godziny na następny. Darmowe solarium ;)
Drugi autokar który przyjechał to tropikalny autobus, klima na gorąco i darmowa sauna ;) Na następnej stacji wysiadka
Na stacji lejemy się wodą, to był lany czwartek ;)
Przyjeżdża autobus nr. 3, jedziemy, postój, wspomaganie kierownicy nawaliło
Przyjeżdża autokar nr. 4, na wejściu nie weszliśmy bo miał zdarte bieżniki (łyse opony ^^)
Firma wysyłająca te autokary dostała mandat i zakaz wysyłania ich. I odszkodowanie dla nas ^^
Przyjeżdża autokar nr 5
Dzień piąty
O 2 rano postój w McDonaldzie (no dobry autokar ale przyjechał o 23:30, hi hi)
Wsiadamy - stacyjka się zacina, ale jaaakoś autokar ruszył i wróciliśmy do domu(o 4:00 dnia dzisiejszego 21.06.2013r.)



Nasza epicka wycieczka powinna być w telewizji ^^
Nieeezłe XDD
I kto mi powie że nasza grupa nie jest zajebista? :P

Wasza  Ishtar, która przeżyła szok gdy odkryła że w sztucznych tropikach też są robale ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.