niedziela, czerwca 23, 2013

Od Picalla CD. Ellien

- Ja chyba jestem w ciąży - rzuciła luźno. Moje źrenice rozszerzyły się na tą wiadomość - No tak, ja nie żartuję. - stałem bez ruchu - Trzeba się będzie przejść do Rutiny, ale później. - ciągler stałem bez ruchu - Cieszysz się że będziesz ojcem? Chyba... - zamyśliła się, a ja wpatrywałem się w nią ale w ciąż sie nei ruszałem. - Picallo! Powiedź coś w końcu!
- Dziecko...yyy....tak sądzisz?
- Tak! Tak sądzę. - spojrzała na mnie lekko przerażonym wzrokiem - Nie chcesz tego dziecka, prawda?
- Nie! To znaczy, nie że od razu go nie chcesz... Po prostu boję się.
- Czego?
- Tego że nie podołam temu zadaniu.
- Bycia ojcem?
- Tak. - spojrzałem na nią - Bycia ojcem...

<Ellien?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.