środa, czerwca 26, 2013

Od Killera cd. Archer

Jakaś wadera przebiegła obok mnie.  Spojrzałem na nią obojętnie. Przypomniało mi się że niedawno odeszła Foxy. Nie mogę o niej zapomnieć... Siostra mi mówi - pozbieraj się, ale ja nie potrafię... Zależy mi na niej bardziej niż myślałem. Ku**a, ku**a, ku**a... Pierd**ona ciotka Capricja, wyje**ła i się nawet nie pożegnała... I musiała ją zabrać...
 Wadera która mnie przed chwilą mijała wróciła się. WTF?
- Czego ku*wa? - zapytałem dosyć chamsko

<Archer? PS - pamiętaj że to nie chodzi o to że Killer Cię nie lubi tylko o to, że przekleństw używa jako przecinków :D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.