sobota, czerwca 22, 2013

Od Luny

Wyszłam z nory mając wspaniały nastrój. Pogodny dzień chyba wpływał na mój nastrój, bo od samego rana miałam ochotę kogoś przytulić. Poszłam nad jezioro, wykąpałam się razem z innymi wilkami. Woda pryskała mi do oczu, ale co z tego.. Ważne że dobrze się bawiłam. Nagle ujrzałam przed sobą białą waderę o jasnych lokach i kilkunastu ogonach.
- Kim jesteś? - zapytałam
- Nie wiesz? - zrobiła wielkie oczy
- No.. nie...
- Jestem córką alph, Ellie, siostra Spiritsa
- To on jest... będzie alphą? - zrobiłam wielkie oczy
- Nie wiem jeszcze... chyba tak - uśmiechnęła się - Ty jesteś Luna?
- Tak.. skąd wiesz?
- Znam wszystkie wilki w watasze. Poza tym mój brat mówił coś że jak był na spotkaniu z Luną to Rainbow zaczęła się rzucać i odeszła z watahy...
- No odeszła.. - pomyślałam. Przypomniała mi się ta cała akcja. Wadera uważała że jak się pocałuje ze Spirem to zrobi to na mnie wrażenie. On nie jest nawet moim partnerem, więc.. No wrażenia to na mnie nie zrobiło.
- Ej, a Ty nie wiedziałaś że Spirits jest przyszłą alphą? - zapytała nagle wadera
- No nie, nie mówił.. - uśmiechnęłam się dziwnie.. Dziwnie bo jakoś tak krzywo - Pewnie nie chciał żeby kolejne wilki obchodziły się z nim jak z jajkiem... Albo zależy mu na poznaniu jakichś wilków które nie będą go lubić dlatego że jest synem alph, tylko dlatego że jest.. Spiritsem.. - podsunęłam
- Może... - powiedziała Ellie
- Ellie! Chodź tutaj! - zawołał jakiś basior o złotawej sierści
- Już idę kochanie! - krzyknęła Ellie - Wybacz, Picallo mnie woła - uśmiechęła się przepraszająco.
- Dobra, rozumiem, pa!
- Pa!
Po tej rozmowie, wciąż w dobrym nastroju postanowiłam przejść się do lasu. I tak jak kiedyś spotkałam tam Spiritsa
- O, cześć! A Ty nie w norze? - zapytałam
- Nie.. co miałbym tam robić o 12 po południu?
- No faktycznie - uśmiechnęłam się - Mogę pochodzić sobie z Tobą? Bo nie mam co robić - zrobiłam minę, która miala go przekonać do zabrania mnie ze sobą

<Spirits? ;)>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.