sobota, czerwca 15, 2013

Od Blue CD. Ther'a



 Był deszczowy i ponury dzień. Siedziałem w norze myśląc o... Therze. Zakochałem się w niej... Chciałem do niej iść, ale jakoś nie potrafiłem... Nie umiem jej powiedzieć co czuję, a cały czas tylko ta myśl chodzi mi po głowie... W końcu nie wytrzymałem i poszedłem do jej nory. Zobaczyłem jak Rayan wychodzi z nory z Ishtar. 
 - Dzięn dobry. - przywitałem się
 - Dzień dobry. - odpowiedział Rayan - a Ty do kogo?
 - Do Thery - uśmiechnąłem się
 - Jest w swoim pokoju - wtrąciła Ishtar przyjacielsko się uśmiechając - Ellie Cię do niej zaprowadzi.
 - Dziękuję. Do widzenia - i od razu wszedłem do nory. Zobaczyłem białą wilczyce. - Cześć, Ellie. Ja do Thery. Twoi rodzice powiedzieli, żebyś mnie do niej zaprowadziła.
 - Tak, jest w swiom pokoju. - i zaprowadziła mnie do niej
 - Dzięki. - rzuciłem do wadery. 
 Wszedłem do pokoju. Na łóżku siedziała Thera i patrzyła przez okno. Jak mnie zobaczyła uśmiechnęła się i powiedziała:
 - Cześć, Blue. Co Cię do mnie sprowadza? 
 - Cześć. Wiesz... chciałem Ci coś powiedzieć... to nie daje mi spkoju... muszę to powiedzieć, bo inaczej zwariuję...
 Spojrzała na mnie swoimi pięknymi oczami...
 - Chciałem Ci powiedzieć... - ciągnąłem dalej - że Cię kocham... Tak, Thera... Ja Cię kocham. - wziąłem głęboki oddech - Czy... chciałabyś być moją partnerką? 
 <Thera?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.