poniedziałek, czerwca 03, 2013

Od Mali cd. Spiritsa


-Ale wiesz co? Ja cie nie znam- powiedziałam. Starałam sobie przypomnieć kto to, ale jak ostatnio tu byłam to nie widziałam tego wilka.
-Jak to mnie nie znasz?- zdziwił się
-No normalnie. Kim ty jesteś?- spytałam
-Spirits- odpowiedział. Usłyszałam dziwięki. To jakaś wadera podeszła do nas. Spojrzałam na Spiritsa. Miał śmieszną minę.
- No hej- powiedziała wadera po czym zwróciła sie do mnie- Hej...Em...Jak masz na imię?
-Mala ale kiedyś nazywałam się Luna- odpowiedziałam. Zrozumiałam że właśnie przeszkodziłam im w randce.
- Wiecie co to ja już muszę lecieć- powiedziałam i zaczęłąm się wycofywać.- Nie wiecie może gdzie jest Aqua?- spytałam przez ramię. Chciałam wreszcie spotkać dawną przyjaciółkę. Spotkałam ją w lesie.
-Aqua!
Spojrzała na mnie krzywo.
-To ja Luna! Teraz już Mala- powiedziałam uśmiechnięta. Aqua patrzyła się na mnie aż wreszcie powiedziała:

<Aqua?Pamiętasz mnie jeszcze? :D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.