niedziela, czerwca 09, 2013

Od Spiritis'a CD. Luna i Rainbow

Gdy Rainbow wyznała mi miłość zatkało mnie. Nie reagowałem na nic. Po chwili usłyszałem Lunę:
- Dlaczego sądzisz że jestem głupia? Znasz mnie chociaż? Na jakiej podstawie mnie tak oceniasz? - powiedziała poirytowana Luna.
- Yyy....- Rainbow chyba nie spodziewała się takiej odpowiedzi od Luny
- No czekam.
- Spir. Odezwiesz się w końcu? - spojrzała na mnie ignorując waderę.
- Nie.
- Co nie? - spojrzała na mnie.
- Moja odpowiedź to nie. - podszedłem do Luny - Nie znam cię. Jak chcesz to odejdź, mnie to nie interesuje. - spojrzałem się na Lunę. - Chodźmy. 
- Jeszcze nie. Ona nie odpowiedziała na moje pytanie! - warknęła

<Rainbow?Luna?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.