niedziela, czerwca 23, 2013

Od Itachi(Archer) CD. Killer

Biegłam przez las. Ćwiczyłam. Po chwili wpadałam do kałuży. Szybko poszłam sie przebrać. Stanełam przez lustrem. Wyglądałam okropnie i przypominałam dziecko. Wzięłam szczotkę i zaczęłam się poprawiać. Spojrzałam w lustro:
Nowa ja.

Wyszłam z norki i popędziłam trenować. Bo chwili ujrzałam jakiegoś basiora który był na spacerze lecz nie zwracałam na niego uwagi. Popędziłam ile sił w łapach i wyprzedziłam go.

<Killer?Ps. Archer(kiedyś Itachi) zmienia wygląd, imię, charakter, rodzinę, moce itd. Ten wilk zmienił właściciela>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.