niedziela, czerwca 23, 2013

Od Keien'a "Nowy bit"

Wyszedłem na spacer. Rodzice byli zajęci sobą, a Alekej. Sam nie wiem gdzie się teraz szlajał. 
Jak większość wie lubię pisać i komponować piosenki, a w szczególności rap. Usiadłem na kamieniu na plaży i zacząłem pisać:

1.
I znowu kurwa siadam i pisze wersy sercem..
I pragnę Ci powiedzieć że tej nocy pewnie zdechnę..
Nic Ci nie przysięgnę.. mam dosyć już Cię błagać..
Pewnie masz już kogoś co? Pewnie nie ma o czym gadać..
I dlaczego mi to robisz powiedz czemu każesz płakać..
Złap za nóż wbij go w Serc pokaż jak się starasz..
Mam ochotę wsiąść za kółko i pierdolnąć w jakieś drzewo..
Proszę tylko skreśl pytania.. I nie pytaj mnie dlaczego..
Wiem że wolisz koleżeństwo i nie mogę podarować..
Wezmę klamkę i wytłukę bo to przecież moja droga..
Jakbym kłamał to mnie zabij.. jak nie kochasz też mnie zabij..
Możesz zbić butelkę w locie.. z tulipana mnie trafić..
Jak oglądam te zdjęcia to dosyć mam wszystkiego..
Pamiętasz wspólne noce? Może wróćmy do tego..
Wiem że kurwa nie masz Serca już! Moje chyba odżyło..
Wiem że kurwa jeszcze tylko Bóg.. Może oddać mi Miłość..

REF:
Gdyby wiatr przysuwał mi pozytywne emocje..
To nigdy bym nie myślał że życie nie jest proste..
I wołałbym do Ciebie.. Boże! Wołałbym do Ciebie!
A Ty byłabyś mi obca.. Chcę chodzić po niebie!

2.
I co dziennie będziesz pisać że będę tego żałował..
Mówiłaś że będziesz zawsze kiedy będę potrzebował..
Byliśmy kurwa tlenem.. szczerze dla siebie na zawsze..
Dzisiaj przychodzę.. odchodzę.. zależy z jakim wiatrem..
Jest już jaśniej.. bo miało być jaśniej..
Będę napierdalał krwią do czasu kiedy zasnę..
Proszę ostatni raz proszę.. popatrz w me oczy..
Pożegnaj się ze mną wymieniając choćby dotyk..
Stoję nad przepaścią.. rozmowa nie dla mnie.. wybacz..
Od jakiegoś czasu czuje że przestawię się coś w trybach..
Przestańmy gdybać.. rzucę się pod pociąg nawet..
Jeszcze tylko kilka słów i zdasz sobie z tego sprawę..
Wolałbym dostać po mordzie niż strzały przez serce..
Czuję się prawie przegrany.. kiedy odejdę..
Powiedz mi ile sił miałem jeszcze kiedyś..
Przecież non stop walczyłem.. żyłem w ciągłej nadziei..

REF:
Gdyby wiatr przysuwał mi pozytywne emocje..
To nigdy bym nie myślał że życie nie jest proste..
I wołałbym do Ciebie.. Boże! Wołałbym do Ciebie!
A Ty byłabyś mi obca.. Chcę chodzić po niebie!

jak skończyłem pisać zacząłem śpiewać.
Po skończeniu usłyszałem głos.

<kto dokończy?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.