niedziela, czerwca 23, 2013

Od Dimitra CD. Sweet

- I ja.. Pewnie teraz masz o mnie same złe myśli, co? Że jestem alkoholiczką? Ja tylko lubię się nieźle bawić..  - tłumaczyła się
- Ja też lubie sie nieźle zabawić. - przerwałem jej
- Nie było tego jakoś widać.
- No nie było bo bardziej martwiłem się tym co ty o mnie pomyślisz. - zaśmiałem sie lekko. - Wiesz. Ja jestem niby taki cichy i tajemniczy ale większość mnie nie zna.
- Widzę że ja też. - zachwiała się lekko
- Musisz mnie tylko lepiej poznać a ja ciebie. - przysunąłem się do niej żeby ją jak coś asekurować.
- Hehe no właśnie. Trzeba się lepiej poznać. - zaśmiała się. Chciała zrobić krok do przodu żeby nie stać w miejscu ale coś jej nie wyszło i przewróciła się na mnie i oboje poturlaliśmy się po trawie.

<Sweet?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.