sobota, czerwca 22, 2013

Od Shadowa "To chyba teraz"

W tej watasze nie mogę znaleźć szczęścia.. Chyba odejdę, tak jak od dawna chciałem. Trzeba popytać czy może ktoś nie idzie ze mną, może ktoś jest równie samotny... Najpierw postanowiłem pójść do rodzeństwa. Wszyscy byli na plaży, nic dziwnego, dzień jest bardzo upalny...
- Cześć Rose.. Pejcz.. Ino
- Siemka Shadow - odkrzyknęli wszyscy
- Nie wiem czy wiecie, ale zbieram się do odejścia z watahy.. Jakoś jestem tu... zbyt samotny - powiedziałem z oczami utkwionymi w samotnej skale pośrodku morza. Byłem tak jak ona - w sąsiedztwie fal, lecz samotny
- Ja z Tobą nie pójdę, mam Kastiela.. planuję założyć z nim rodzinę - szepnęła
- Pejcz? Ino? Czy wy też nie macie do kogo się odezwać? Też jesteście samotni? Ja mam duszę podróżnika i to też mnie próbuje wyciągnąć z WBW... A wy?

<Chcecie odejść razem ze mną? Czujecie się równie samotni?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.