niedziela, czerwca 09, 2013

Od Rinbow CD. Luna/Spir

 - A Ty się nie wtrącaj Ty *****! - wrzasnęłam na nią
 - A niby dlaczego? - spytała
 - Teraz przynajmniej wiem, że się nie pomyliłam - uśmiechnęłam się wrogo - Jesteś głupia.
 - Oj, bo Ci uwierzę!
 - Co za debilka... - mruknęłam pod nosem
 - Co  Ty powiedziałaś? - zdenerwowała się
 - A ten twój uśmiech... och, normalnie każdy basior na Ciebie leci - zaczęłam żartować z niej - albo raczej każda wadera, bo wyglądasz jak basior
 - Odszczekaj to! - krzyknęła na mnie Luna
 - Uważaj, bo ci żyłka pęknie
 <Luno, chcesz coś dodać? PS nie chcę być nie miła, ale wtedy opowiadanie robi się ciekawsze xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.