sobota, czerwca 15, 2013

Od Jacob'a CD. Lexi



 Odkąd Weiter i Lukas się urodzili nie spędzałem z Lexi już tak dużo czasu. A przecież ja ją bardzo kocham. Postanowiłem zrobić jej niespodziankę. Wstałem wcześnie rano i poszedłem do kuchni, żeby przygotować jej śniadanie do łóżka. Gdy już skończyłem przygotowałem prezent. Słyszałem, że Lexi się obudziła, więc zaniosłem jej śniadanie.
 - Cześć, kochanie. - pocałowałem waderę - mam coś dla Ciebie. - i dałem jej małe pudełko, w którym był wisiorek:

 - Podoba Ci się? - spytałem, a po chwili dodałem - a może spędzimy ten dzień we dwoje? Bo wiesz, ostatnio nie spędzamy ze sobą tak dużo czasu...
 <Lexi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.