środa, lipca 17, 2013

Wróciłam

Ishtar wita z powrotem. Jest mi bardzo przykro że drugi admin nie interesuje się watahą. Jeśli tak dalej pójdzie to będę musiała poszukać wśród Was pomocnika. Jednocześnie cieszę się że wciąż piszecie. Dziękuję za opowiadania. Liczyłam na więcej, ale lepiej mało niż nic :) Dziękuję też nowym członkom watahy których wkrótce poznacie. Zachęcam do dalszego pisania.
Informuję też Was że w najbliższym czasie czat zostanie przywrócony. Napływały od Was skargi związane z nieprzyjemnymi osobami na chacie... Mam nadzieję że ten problem został rozwiązany. I bardzo proszę, ktokolwiek z Was spamuje na czacie innych watah niech przestanie. Przecież to proste że jeśli Wy będziecie niemili, inni też.

Pozdrawiam

I jeszcze jedno.. Teraz nie odpiszę na opowiadania bo jestem zmęczona. Ale jutro... :D

Ishtar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.