niedziela, lipca 21, 2013

Od Dimitr'a CD. Blacksweet

- Taaak.. A więc.. Ty coś do mnie czujesz czy tylko bawisz się mną? To prawdziwe? Realne? Bo nie wiem czemu ale robię sobie nadzieję. Znowu. - zaczęła wygadywać jakieś durne rzeczy.
- Och Sweet, Sweet, Sweet. Moja głupiutka Blacksweet. - zacząłem krążyć po pokoju robiąc małe kółka lecz z uśmiechem na twarzy. Spojrzałem gwałtownie na nią i zatrzymałem się w pół kroku. - Ja się tobą nie bawię. - wadera patrzyła na mnie. Odczuwałem że się bała mojej odpowiedzi. - Sweet. Nie musisz robić sobie nadziei. - Sweet opuściła głowę w dół. - Bo Cię Kocham i nic tego nie zmieni. - podniosła tak szybko głowę  jak usłyszała słowo "Kocham"

<Sweet i co myslisz?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.