czwartek, lipca 18, 2013

Od Killera cd. Anniki

- Ja nie mam matki. - rzuciła oschle.  Zaśmiała się i odpowiedziała na moje pytanie - haha Jak chcesz to mogę się poszlajać z tobą Killerze.
- Fajnie, wadery przodem - przepuściłem Annikę która przewróciła oczami - Znasz jakieś miejsce które jest warte uwagi? Które ktoś taki jak ja mógłby odwiedzić? - zapytałem półżartem
- Znam. Piekło.
- Ha ha. Pytam na serio. Gdzie chcesz iść?
Annika zastanawiała się
- No to ja zdecyduję - powiedziałem i wziąłem waderę "na barana". Szłem prosto przed siebie. Wkrótce znaleźliśmy się w lesie zjaw.
- Super, idealne miejsce na randkę - powiedziałem uśmiechając się.. Choć tym uśmiechem mógłbym straszyć dzieci.

<Annika? Jak skomentujesz miejsce które wybrał Killer? On jest zadowolony, ale Ty?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.