poniedziałek, lipca 29, 2013

Od Blacksweet cd. Dimitra

- Bo Cię Kocham i nic tego nie zmieni.
Zamknęłam oczy... Moje serce głośno biło. Nic nie słyszałam, tylko słowo "kocham" krążące mi po głowie w jedną i w drugą... Myśli plątały się, zahaczały o siebie.. "Jak ON może chcieć kogoś takiego jak Ty?", "Co Ty sobie wyobrażasz? Chcesz szukać kolejnego który Cię zrani?!", "Przecież przeszłaś to Tyle razy... udowodniłaś sobie że to za każdym razem boli jeszcze bardziej..." Rozum podpowiadał że uczucia są fałszywe, wiodą do nikąd i strącają Cię w urwisko rozpaczy kiedy najmniej się tego spodziewasz... Że to złudzenie, szczęście podszyte fałszem i beznadzieją. Serce jednak na przekór każe zaufać... I wtedy przypomniały mi się słowa mojej babki:

"Nigdy nie wzdychaj z powagą. Nie płacz. Bo zabiorą cię demony. - usłyszałam, była wtedy tak stara, że wiek zdawał się już nie mieć znaczenia - Wzdychanie otwiera wejście, pokazuje słabość. Jeśli chcesz się utrzymać przy życiu, trzymaj usta zamknięte. Nigdy nie pozwól nikomu dostrzec twoich słabych punktów. Nie pozwól sercu być ciepłym dla nikogo. Ufaj tylko sobie."

 Nie wiedziałam co mam zrobić... Mój umysł przysyłał wspomnienia, przewijał wciąż do tyłu żebym przeżywała wszystko od nowa.. To było jak mantra.. "Nie pozwól sercu być ciepłym dla nikogo, ufaj tylko sobie". Przecież sama chciałam znaleźć sobie kolejnego partnera.. Żebym mogła komuś zadać ten ból który, zadano mi. Tylko.. czy ja naprawdę chciałam kogoś skrzywdzić tak bardzo? Może jednak moje serce nie jest tak znieczulone na miłość... Może podświadomie pokochałam tego, który mógłby nie kiedyś zaakceptować? Mijały sekundy... Minuty... Czułam się jakby otoczył mnie dźwiękoszczelny mur, który bronił mnie od wewnątrz. Jednak przez niego przebił się czyjś pełen nadziei głos...

<Dimitr? Pomożesz Sweet uporać się z uczuciami? PS - pamiętaj że ona jest jednak trochę psychiczna.. :D Sam się na to pisałeś xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.