czwartek, lipca 18, 2013

Od Blacksweet cd. Dimitra

Spojrzałam mu prosto w oczy.. I jakoś tak pocałowałam. Zaczęłam myśleć.. Czy coś z tego wyjdzie? Szukać kolejnego partnera.. Po tych wszystkich perypetiach... Zobaczymy.
Po kilku minutach oderwaliśmy się od siebie.
- Dimitr... Ale to co jest między nami jest prawdziwe czy to tylko kolejne złudzenie? - zapytałam robiąc sobie nadzieję - bo wiesz.. Ja.. chyba się za.. za... - nie mogłam dokończyć
- Zakochałaś? - zapytał łagodnie
- Taaak.. A więc.. Ty coś do mnie czujesz czy tylko bawisz się mną? To prawdziwe? Realne? Bo nie wiem czemu ale robię sobie nadzieję. Znowu.. - "nie powinnam być obrażona jeśli to drugie, w końcu sama zamierzałam coś takiego zrobić" pomyślałam

<Dimitr? To jest coś prawdziwego czy to zabawa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.