niedziela, sierpnia 11, 2013

Od Stokrotki "Już chyba czas"

Leżałam w norze i myślałam czy nie zabrać się z siostrami z Ishtar. Postanowiłam, że najpierw pójdę do Sióstr na polane.
- Hej dziewczyny!
- O hej Stokrotka. Coś się stało? - spytały
- Nie... To znaczy tak...
- Co?
- Bo wiecie Ishtar chyba odejdzie i nie wiem czy nie pójść z nią.
- Naprawdę. - Patysia i Kiara zrobiły duże oczy
- Tak.
- Miałam wam o tym powiedzieć, że ona chce odejść - powiedziała Ahira ze smutkiem w oczach
- No. Więc chciałam wiedzieć czy pójdziecie ze mną do Ishtar. Dziewczyny?
- Eeee... - spojrzały po sobie
- Nie wiem Stokrotko. - powiedziała Patysia
- A my pójdziemy - powiedziały Ahira i Kiara
- Okej powiesz mi później teraz pójdę do alphy. Pa!
- Pa!
Poszłam się napić. W głowie tylko szumiała mi myśl " A co jeśli Ishtar nie odejdzie? Jeśli się tylko wychylam?" Po drodze poślizgnęłam się koło wodospadu i upadłam.
- Cholera! Jestem cała brudna! - rozejrzałam się wokół czy jest tu ktoś kto by mnie zobaczył w tym stanie. Nikogo nie było więc poszłam się umyć w wodospadzie.
- Odrazu lepiej.
W końcu dotarłam do jej jaskini
- Cześć Ishtar!
- Hej! - uśmiechnęła się - Co cię do mnie sprowadza?
- A bo podobno odchodzisz i chciałabym się zabrać z tobą mogę? Ahira i Kiara też chcą i Patysia chyba też.

<Patysia, Ahira, Kiara, Ishtar?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.