piątek, sierpnia 16, 2013

Od Jacoba

Przed odejściem poszedłem do Lexi, żeby jej powiedzieć, że odchodzę...
 - Słuchaj, Lexi.... - zacząłem. - odchodzę z watahy... to nie ma sensu... Pokochałem cię, jak jeszcze żadnej innej wadery, ale muszę odejść... muszę, bo ta wataha całkowicie się rozwaliła... Zamierzam zostać w nowej watasze Ishtar, więc możesz iść ze mną... Kocham cię - powiedziałem i pocałowałem waderę.
 Poszedłem do Ishtar, żeby jej powiedzieć, że zamierzam dołączyć do jej nowej watahy.
 - Hej, Ishtar - przywitałem się. - Przyszedłem ci powiedzieć, że chcę dołączyć do twojej nowej watahy - uśmiechnąłem się ponuro.
 Nie czułem się najlepiej, bo kocham Lexi, ale to nie ma sensu zostać w tej watasze...
 <Ishtar? Lexi?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zanim napiszesz to przeczytaj takie.. Reguły ;)
1. Podpisuj się imieniem wilka
2. Jeśli nie jesteś z WBW to podpisuj się pełną nazwą watahy
3. Nie obrażaj nikogo w komentarzach.

Miłego dnia :D
Administratorzy

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.